
Lewis and Charles Short (1879) A Latin Dictionary, Oxford: Clarendon Press.adfĭcio in Gaffiot, Félix (1934) Dictionnaire illustré latin-français, Hachette, page 35.Carl Meißner Henry William Auden (1894) Latin Phrase-Book, London: Macmillan and Co.

a thing makes a pleasant impression on the senses: aliquid sensus suaviter afficit.to bury a person: sepultura aliquem afficere.

to be in a dilemma in difficulties: angustiis premi, difficultatibus affici.to suffer loss, harm, damage: damno affici.to inconvenience, injure a person: incommodo afficere aliquem.to do any one a service or kindness: beneficio aliquem afficere, ornare.to remunerate (handsomely): praemiis (amplissimis, maximis) aliquem afficere.to praise, extol, commend a person: laude afficere aliquem.in comitialium quoque remediis habent eum.To punish by banishment: aliquem exsilio afficere, multare.to insult some one: contumelia aliquem afficere.to wrong a person: iniuria afficere aliquem.to long for a thing, yearn for it: desiderio alicuius rei teneri, affici (more strongly flagrare, incensum esse).to be vexed, mortified, anxious: aegritudine, sollicitudine affici.to give pleasure to some one: afficere aliquem gaudio, laetitia.to inflict an indignity upon, insult a person: aliquem ignominia afficere, notare.to honour, show respect for, a person: aliquem honore afficere, augere, ornare, prosequi ( vid.to confer undying fame on, immortalise some one: aliquem immortali gloria afficere. hinc spinae articulum scite nodum Atlantion vocant est autem primus. mulieri candida a pectore hyaenae caro et pili septeni et genitale cervi, si inligentur dorcadis pelle e collo suspensa, continere partus promittuntur venerem stimulare genitalia ad sexus suos in melle sumpta, etiamsi viri mulierum coitus oderint quin immo totius domus concordiam eodem genitali et articulo spinae cum adhaerente corio adservatis constare.Qui crudum sine praecordiorum dolore ructat, is ex intervallo aquam frigidam bibere, et se nihilo minus continere. Ex his igitur qui bene concoxit, mane tuto surget qui parum, quiescere debet, et si mane surgendi necessitas fuit, redormire qui non concoxit, ex toto conquiescere ac neque labori se neque exercitationi neque negotiis credere.Cum autem animadverterint omnes disciplinas inter se coniunctionem rerum et communicationem habere, fieri posse faciliter credent encyclios enim disciplina uti corpus unum ex his membris est composita. At fortasse mirum videbitur inperitis, hominis posse naturam tantum numerum doctrinarum perdiscere et memoria continere.De finibus bonorum et malorum Ciceronis Divitias autem Diogenes censet eam modo vim habere, ut quasi duces sint ad voluptatem et ad valitudinem bonam sed, etiam uti ea contineant, non idem facere eas in virtute neque in ceteris artibus, ad quas esse dux pecunia potest, continere autem non potest, itaque, si voluptas aut si bona valitudo sit in bonis, divitias quoque in bonis esse ponendas, at, si sapientia bonum sit, non sequi ut etiam divitias bonum esse dicamus.

Ubi areae factae erunt, semen serito crebrum, ita uti linum seri solet.
